کد خبر: ۱۶۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
 امام‌جمعه بوانات:

 پزشکیان هیچ برنامه‌ای برای سفره مردم ندارد

 بادقت مناظره‌ها را پیگیری می‌کنم و نکته‌ای که کاملاً مشهود است، این است که پزشکیان هیچ برنامه منسجم اقتصادی تاکنون ارائه نداده است و جسته‌گریخته مسائل پراکنده‌ای مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» علی مدد زارع ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۸ تیر، بر ادامه حضور و مشارکت قوی مردم در مرحله دوم انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور تک‌تک مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات مهم است؛ چراکه زمینه‌ساز انتخاب رئیسی قوی برای قوه مجریه خواهد بود؛ اما تکلیف مردم، انتخاب اصلح است.

 

 وی افزود: اصلح کسی است که معتقد ارزش‌های نظام اسلامی باشد، مطیع امر ولایت باشد و با برنامه دقیق بتواند اسناد بالادستی را به‌صورت صحیح اجرا کند.

 

 امام‌جمعه بوانات در ادامه با اشاره به مناظره‌ها گفت: بادقت مناظره‌ها را پیگیری می‌کنم و نکته‌ای که کاملاً مشهود است، این است که پزشکیان هیچ برنامه منسجم اقتصادی تاکنون ارائه نداده است و جسته‌گریخته مسائل پراکنده‌ای مطرح کرده است.

 

 زارع با اشاره به طرح گرانی بنزین منتسب به پزشکیان گفت: پزشکیان در خصوص گرانی بنزین طرح خطرناکی ارائه کرده است که نتیجهٔ آن له‌شدن هشت دهک پایین جامعه است که رانندگان، تاکسیرانان، آژانس‌ها، و کلیه مسافرکشان به‌صورت مستقیم و همه جامعه به‌صورت غیرمستقیم متأثر و متضرر خواهند شد.

 

 وی تأکید کرد: داشتن عزم جدی برای رفع «دغدغه‌های معیشتی مردم» و «نگرانی‌های فرهنگی جامعه» مهار تورّم و نرخ ارز، جهش تولید، افزایش ارزش پول ملی، اشتغال و ازدواج جوانان، تأمین مسکن ارزان قیمت برای طبقات محروم، مبارزهٔ قاطع با فساد اقتصادی، اصلاح نظام اداری، در یک جمله تحقّق عدالت همه‌جانبه، از جملهٔ مهم‌ترین دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های جامعه است.

 

 امام‌جمعه بوانات همچنین با اشاره به قطع یارانه در دولت احتمالی پزشکیان تصریح کرد: یارانه‌ها برای حمایت از اقشار تأثیرپذیر تصویب و اجرا شده است که قطع یارانه‌ها خیانتی به هفت دهک پایین و ضعیف جامعه است و قطع آن ظلم آشکار به این اقشار است.

 

 زارع با بیان اینکه در انتخابات حتی یک رأی نیز برای اعتلا و اقتدار کشور مهم و حیاتی است یادآور شد: در انتخاب فرد اصلح باید به‌دور از بحث‌های جناحی فردی منتخب شود که به فکر حل مشکلات جامعه با اتکا به توان و قدرت داخلی باشد.

 

 امام‌جمعه بوانات در پایان به مردم توصیه کرد که انتخابات ۱۵ تیر را که سرنوشت داخلی و خارجی ایران اسلامی به آن وابسته است را جدی بگیرند و با تحقیق و تفکر کاندیدای اصلح را که زمینه تداوم استقلال، اقتدار، امنیت و سرافرازی ایران در دنیا و فراهم نمودن آسایش و معیشت مردم کشور است را فراهم آورند.

 

 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

 

نظرات بینندگان